Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag hier misschien al tussen?

Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?

Van ieder product is er een bepaalde voorraad aanwezig. Wanneer de voorraad van een product erg laag is, krijg je een melding in de verhuurshop. Natuurlijk kun je ons altijd even bellen als een product helemaal niet meer op voorraad is. We zijn vaak flexibel en vinden indien nodig een gepast alternatief.

Hoe lang of kort van te voren kan ik een huuraanvraag indienen?

Tot twee dagen voor de gewenste startdatum van de huurperiode kun je producten reserveren. Wil je één dag van te voren iets reserveren? Bel ons en we kijken direct wat we voor je kunnen betekenen!

Hoe lang zijn uitgebrachte offertes geldig?

De offerte die je van ons ontvangt is geheel vrijblijvend. Doordat je zelf alvast je reservering kunt samenstellen in onze verhuurshop, heb je gemakkelijk een indicatie van de kosten.

We controleren alle reserveringen en aanvragen op beschikbaarheid en volledigheid. Zodra jouw aanvraag akkoord is, krijg je van ons een bevestiging per mail.

Je hebt tot vijf werkdagen voor de startdatum van de huurperiode om ons te laten weten of je akkoord gaat met de offerte. Daarna heb je nog maximaal drie werkdagen om wijzigingen door te geven.

Zijn er schoonmaakkosten?

Natuurlijk zorgen wij ervoor dat alle producten schoon en gebruiksklaar worden geleverd. En zelfs de afwas en was doen wij voor je!

Je mag bestek en servies vuil aan ons meegeven. Ook tafellinnen nemen we ongewassen retour, maar alleen als deze droog zijn en ontdaan zijn van etensresten.

Hoe krijg ik de gehuurde producten aangeleverd?

Al onze goederen worden op rollend materiaal en/of in stapelkratten geleverd.

Is het mogelijk om dranken te retourneren?

Ongeopende flessen en of fusten kunnen retour worden ingeleverd als deze bij DS-events zijn afgenomen.

Kan ik de huurartikelen ook zelf komen halen en terugbrengen?

Ja, dat kan! Je kunt in dat geval terecht bij ons kantoor aan de Costerweg 8 in Culemborg. Vanzelfsprekend betaal je dan geen bezorgkosten.

Wat moet ik meenemen als ik huurartikelen kom halen?

Wanneer je producten bij ons huurt en deze op locatie komt afhalen vragen wij altijd om een legitimatiebewijs. Alleen op vertoning van een geldig paspoort, rijbewijs of identiteitskaart kunnen we de gereserveerde producten meegeven. Op kantoor is een pinautomaat aanwezig.

Kan ik hulp krijgen bij de installatie/opbouw van verhuurgoederen?

Als je de producten op locatie te laat bezorgen kun je uiteraard op medewerking van DS-events rekenen. Wij zullen dit vooraf met je afstemmen.

Hoeveel bezorg/transport kosten betaal ik?

De bezorgkosten zijn afhankelijk van het aantal gereden kilometers. Tip: In de verhuurshop kun je bij het afronden van je reservering je adresgegevens invullen. Er wordt dan direct een reële schatting van de kosten voor onze Haal- & Brengservice gemaakt.

Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie?

Nadat jouw reservering door ons is nagekeken en goedgekeurd, ontvang je een factuur. Deze factuur dien je binnen zeven dagen te betalen. Haal je zelf je producten bij ons op? Dan geldt het moment van afhalen als betaalmoment. Er kan bij ons gepind worden.

Prijsweergave

Onze prijzen kunnen dagelijks veranderen. De prijzen in de verhuurshop zijn daarom één dagdeel geldig. Je kunt zelf kiezen of je de prijzen in de verhuurshop inclusief of exclusief BTW wilt tonen. Je kunt hiervoor de knoppen (rechtsbovenin) gebruiken. Goed om te weten: De winkelwagen met alle producten voor jouw reservering toont standaard de producten exclusief BTW.

Moet ik altijd een Borgsom betalen?

Nee, dat hoeft niet altijd. Als er sprake is van een borgsom, zullen we dit vooraf met je bespreken.

Wat als er een product kapot gaat, beschadigd of gestolen wordt?

Zodra je onze producten in ontvangst neemt (zowel bij afleveren als zelf ophalen) ben je zelf aansprakelijk voor diefstal, vermissing of beschadiging van onze producten. Mocht dit gebeuren dat brengen we bovenop de standaard huurkosten extra kosten in rekening voor bijvoorbeeld reparatie of vervanging van de betreffende producten. Belangrijk is dat je altijd je bestelling controleert. Mocht er iets niet kloppen? Laat het ons dan direct weten. We zijn vooraf én tijdens jouw evenement bereikbaar.

Als we de spullen weer in ontvangst nemen controleren we alles op eventuele gebreken of beschadigingen. Gaat een artikel tijdens de huurperiode stuk, neem dan altijd direct contact met ons op zodat wij eventueel met spoed een vervangend item kunnen leveren.

Zijn er kosten als ik mijn reservering wil annuleren?

Bij ieder evenement en elke bijeenkomst doen wij ons uiterste best om alles zo goed mogelijk te regelen. Hier steken we dan ook graag veel tijd in. Mocht je jouw reservering tóch willen annuleren, dan zullen we helaas kosten in rekening moeten brengen.

Bij annulering tussen twee en vijf dagen vóór het begin van je huurperiode wordt er 10% in rekening gebracht. Annuleer je jouw reservering binnen twee dagen voordat jouw evenement of feestje begint? Dan bedragen de kosten 50% van de totale huurprijs.

Wordt jouw reservering op de dag waarop de huurperiode begint geannuleerd? Je betaalt 100% van de totale huurprijs; alle voorbereidingen zijn dan namelijk al getroffen.

Stuur ons jouw vraag